Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

اتفاقات جدید سایت فهم قرآن مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع)

اتفاقات جدید سایت فهم قرآن مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع)

سلام به همراهان عزیز سایت فهم قرآن دبستان
در ماه پربرکت رمضان و میلاد پر برکت کریم اهل بیت هستیم، امیدواریم ماه رمضان امسال بهره‌های تازه به تازه‌ای از قرآن داشته باشید و باشیم.
اگر با سایت فهم قرآن همراه بوده باشید در جریان هستید که از ابتدای اسفند طرح ملی فهم قرآن از طرف آموزش و پرورش در چند استان به صورت همزمان اجرا شد و در این مدت آموزش سوره حمد به همه پایه‌ها بصورت عمومی اجرا شد و معلمین هر پایه متناسب با هدف و مرتبه رشد مورد نیاز هر پایه سوره را آموزش دیدند و اجرا کردند.
در این مدت محتوای سایت هم بصورت ویژه تغییر کرد و محتوای متناسب با آموزش سوره‌های آخر جزء ۳۰ برای هر یک از ۶ پایه دبستان در اختیار شما عزیزان قرار گرفت.
به لطف خدا مرحله اول طرح ملی فهم قرآن به پایان رسید و آخرین جلسه آنلاین از این مرحله برگزار شد ان‌شاءالله و روزهای آتی در گزارش های تفصیلی تر اتفاقات باشکوهی که در طی اجرای طرح ملی فهم قرآن افتاد را  به سمع و نظرتان خواهیم رساند.
با پشت سر گذاشتن این مرحله چینش محتوای سایت به شکل قبل خود یعنی اختصاص سوره های ویژه به هر پایه باز می‌گردد و محتوایی که در این مدت از طریق صفحه اول قابل دسترس بود از طریق بخش “سوره‌ها” در صفحه اول و منوی سایت قابل دسترس خواهد بود از آنجایی که با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و آغاز برنامه ریزی های مدارس و معلمان برای سال جدید نزدیک میشویم نیاز است تا سایت متناسب با نیاز سال جدید معلمان در دسترس شما باشد که همان اختصاص سوره های مشخص به هر پایه و پیگیری تحقق رشد مورد انتظار در آن پایه یا همان هدف پایه می باشد.
باشد که با شکوفا شدن هدف هر پایه در دانش‌آموزان پایه، قدمی در راه رشد و خیر گزین شدن -که غایت مرحله سنی مصادف با دوره دبستان است- برداشته باشیم.


علاوه بر این اتفاق مهم، اتفاقات جدیدی نیز در سایت افتاده است که در ادامه در جریان آن قرار میگیرید:

Published By
Fallah.m

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

× برای درج دیدگاه باید وارد شوید