Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

جشنواره ای با بوی دهه فجر و قیام – ویژه پایه ششم

معلمین عزیز پایه ششم سلام✋🏻
همانطور که میدانید اولین سوره برای اجرا در پایه ششم سوره مبارکه تکویر است، سوره‌ای که اهل قیام و قرآن شدن و یاری امام را به ما می‌آموزد. تا جزء افراد “لمن شاء منکم ان‌ یستقیم” که سوره گفته است باشیم.

و حالا در سالگرد پیروزی انقلاب میخواهیم به دانش‌آموزانمان یاد بدهیم که امام خمینی اهل قیام؛ و مردم یاری گر این قیام و در افق دید آن ستاره ی غایب از نظر بودند.

و ما دانش‌آموزان نیز،  با قیام‌ها و کارهایی در حد خودمان که نشان از انقلابی بودن دارد، نشان می دهیم که اهل همان مسیر،  اهل قیام و سوره تکویر هستیم.
به این منظور از شما عزیزان درخواست میکنیم از دانش آموزانتان بخواهید روز ۲۲ بهمن از هر قیامی که داشتند عکس و فیلم بگیرند و برایتان ارسال کنند تا جشنواره مزین به قیام های دانش آموزان باشد.

بدین منظور بسته پیشنهاد فعالیت اجرای سوره تکویر در ایام پیروزی انقلاب تقدیم شما میشود:   دریافت از اینجا

همچنین برای آشنایی با آنچه از سوره باید بدانید و به دانش آموزان بگویید حتما فایل آموزش فهم قرآن سوره تکویر را نیز ملاحظه بفرمایید.

برای شرکت در جشنواره «پیوستن به بهار انقلاب، با سوره تکویر» میتوانید از دانش آموزان بخواهید از فعالیت هایشان در دهه فجر که در این راستا میباشد عکس و فیلم بفرستد و برای شما ارسال کنند. بهتر است به ارتباط کارهایشان با سوره تکویر اشاره کنند. ما نتظر دریافت ارسالی های دانش آموزان از شما هستیم و آن ها را به نام کلاس شما و نام دانش آموز در سایت به نمایش میگذاریم. به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی از جنس سوره تکویر تقدیم میشود.

آثار دانش آموزان خود را به شماره 09012522916 در پیامرسان های بله و ایتا ارسال کنید.

Published By
Fallah.m

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

× برای درج دیدگاه باید وارد شوید