Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

گزارش برگزاری دورۀ فهم قرآن در شهر مشهد برای معلمان و نخبگان و فعالان فرهنگی

گزارش برگزاری دورۀ فهم قرآن در شهر مشهد برای معلمان و نخبگان و فعالان فرهنگی

مؤسسۀ رهپویانِ شهدای شهر مشهد با همکاری مدرسۀ تزکیه و تعلیم دورۀ مجازی فهم قرآن دبستان را به مدت یک ماه برگزار و غالب جلسه‌ها را به‌صورت آفلاین ارائه کردند که دوشنبه هر هفته در گروه قرار می‌گرفت. این مؤسسه جلسۀ آغاز دوره را به همراه یک جلسۀ دیگر به‌صورت برخط برگزار نمود و در پایانِ دوره از شرکت‌کنندگان در دوره‌ها آزمونی گرفته شد. افرادی که در این آزمون نمرۀ قبولی گرفتند، در دوره‌های بعدی می‌توانند شرکت کنند.

به دلیل تقارن انتهای این ماه با اربعین حسینی ، مؤسسه دوره‌ها را با نام موکب نامگذاری کرد. نام و زمان برگزاری موکب‌ها از قرار زیر است:

موکب اول، موکب حضرت علی‌اصغر(علیه‌السلام) سه‌شنبه  18شهریور99  ارائه شدکه درآن قرآن و اقتضائات سنی دوره دوم رشد بررسی و آنلاین برگزار شد. در موکب دوم، موکب حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیها) شنبه 22 شهریور99 ،  مخاطبان با تدبر در سورۀ حمد آشنا شدند و اهداف  تربیتی سوره در 6 پایه دبستان تبیین شد. موکب سوم، موکب حضرت عبدالله‌بن الحسن شنبه 29 شهریور99 برقرار شد و روش اجرای سورۀ حمد در پایۀ اول تا ششم بیان شد. پرسش‌ها هم در جلسۀ سوم در روز سه‌شنبه 1مهر99 به‌صورت برخط پاسخ داده شد. موکب چهارم، موکب حضرت سکینه (سلام‌الله‌علیها) در 5 مهر99 بود که در آن آموزش مهارتِ ارتباط با دانش‌آموزان دبستان بخش1و2  مطرح شد. موکب پنجم، موکب پسران حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در روز شنبه 12 مهر99 واقع شد. آزمون وعده داده شده در 15 مهر99 انجام شد.

محتوای دوره را میتوانید در ادامه دریافت کنید:

بخش اول : روش اجرا سوره حمد در پایه اول و دوم
بخش اول : روش اجرا سوره حمد در پایه سوم و چهارم
بخش اول : روش اجرا سوره حمد در پایه پنجم و ششم

Published By
m.golzar

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

× برای درج دیدگاه باید وارد شوید