بسم الله الرحمن الرحیم

معلمان پرتلاش و دلسوز، سلام‌ گرم و صمیمانه ما را پذیرا باشید، آغاز بهار علم و دانش و تربیت را به همه شما تبریک عرض می نماییم.

❓آیا شما هم قصد دارید امسال فهم قرآن را به دانش آموزان خود آموزش دهید؟

❓آیا برای شما هم این سوال پیش آمده که از کجا و چطور شروع کنیم؟
اگر پاسخ شما “بله” هست پس با ما همراه شوید.

1. برای شروع ابتدا وارد صفحه معرفی فهم قرآن شوید و فیلم های کوتاه و توصیفی که راجع به فهم قرآن را در سایت بارگزاری شده را ملاحظه بفرمایید.
برای راحتی کار می توانید از اینجا وارد شوید.

❇️ هنوز یک قدم مهم تا شروع تدریس فهم قرآن در کلاس باقی مانده؛ پس هنوز همراه ما باشید.

2. در مرحله بعد فیلم های “دوره آموزشی تدریس فهم قرآن” که دوره ۹ جلسه ای است و روی سایت بارگزاری شده را مشاهده بفرمایید.
برای مشاهده فیلم ها با کلیک روی اینجا می‌توانید وارد شوید. (شما که آموزگار دبستان هستید در صفحه دوره وارد دوره آموزگاران شوید.)

⁉️ می دانید چرا این یک گام‌ مهم است؟
✅ چون در این فیلم ها رویکردی که برای اجرای فهم قرآن وجود دارد مشخص می شود. همچنین سوره هایی که با شروع سال تحصیلی قصد اجرای آن را در کلاس داریم به ما آموزش می دهد.

پس از مشاهده فیلم ها، وارد میدان عملیات می شویم.
🍃 پس بسم الله و خدا قوت بر شما معلم‌ قرآنی و دغدغه مند

👈 خوبست برای آموزش هر سوره مدت یک ماه را در نظر بگیرید، دانش آموزان شما در طول این مدت مهیای پذیرش بذر قرآن بر قلب و روح پاکشان هستند پس از یک ماه وارد سوره بعدی می شوید.

👈 ملاحظه کردید که در این فیلم ها همه سوره های پایه خودتان نبود. بله؟
همین طور است. در این دوره چگونگی تدریس فهم فرآن را می آموزیم نه همه سوره های پایه، وقتی سوره های آموزش داده شده در دوره را اجرا کردید و به سوره های بعدی  رسیدید میتوانید آموزش سایر سوره ها را از بخش “بسته تکمیلی دوره آموزشی تدریس فهم قرآن” مشاهده کنید و برای دیدن فعالیت های پیشنهادی برای اجرا هر سوره از صفحه هر پایه(پایه اول – پایه دوم – پایه سوم – پایه چهارم – پایه پنجم – پایه ششم) وارد صفحه سوره بشوید و فعالیت های پیشنهادی برای هر سوره که شامل نماهنگ، محتوای صوتی، شعر یا داستان، فعالیت یا نمونه اجرای سایر معلمین هست را مشاهده بفرمایید.

✨ راستی برای شما یک هدیه هم داریم! در صفحه هر پایه، پایین بخش معرفی کتاب فهم قرآن پایه، فایل های خیلی ارزشمند و کاربردی ای گذاشته شده است. حتما آن ها را دانلود کنید که دست راست شما در اجرای فهم قرآن میتوانند باشند.

👈 بهتر است از محتواهای سایت استفاده کرده و از فعالیت های خود هم عکس و فیلم تهیه کنید تا در جشنواره هایی که هر چند وقت یکبار برگزار می شود شرکت کنید.

👌 حالا شما با مشاهده فیلم ها و اجرای آنها در کلاس جز “آموزگاران فهم قرآنی کشور” شده اید و با ثبت‌نام در سایت از اینجا عضو باشگاه آموزگاران فهم‌قرآن کشور می شوید و با افتخار در خدمت شما خواهیم بود.

❇️ در این باشگاه دوره های مختلف و مورد نیاز شما توسط اساتید بزرگی برگزار می شود و همچنین می توانید با مسئول پایه خودتان ارتباط برقرار کرده و در گروه مربوط به پایه خود عضو شوید تا تجربیات ارزشمندتان را با بقیه همکاران به اشتراک بگذارید و از نظرات دیگران نیز بهره مند شوید.

✨ به شما تبریک‌ می گوییم.
❓❓چرا؟‌

چون شما وارد میدانی شده اید که میخواهید رشد دانش آموزان‌تان بر اساس قرآن اتفاق بیفتد! ان‌شاءالله که این فرزندان بتوانند از زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (ارواحنا له الفدا) باشند.
ان شالله
یاعلی